Turbo Rivals
Turbo Rivals er et høyoktan arkaderacerspill der fart er valuta og hvert sving en slagmark. Mestre kunsten å lage den perfekte driften for å lade turboen din, utmanøvrere aggressive AI-rivaler som tilpasser seg hver eneste bevegelse, og dominere forskjellige baner – fra neonbelyste tunneler til farlige vulkanske pass. Enten du klatrer i gradene i karrieremodus eller hopper inn i et øyeblikkelig løp, tilhører seieren de modige.