Turbo Rivals Demo
Turbo Rivals; hızın bir para birimi, her virajın ise bir savaş alanı olduğu, yüksek oktanlı bir arcade yarış oyunudur. Turbonuzu doldurmak için mükemmel drift sanatında ustalaşın; her hamlenize uyum sağlayan agresif yapay zekâ rakiplerini zekice manevralarla alt edin ve neon ışıklı tünellerden tehlikeli volkanik geçitlere kadar uzanan çeşitlilikteki pistlere hükmedin. İster Kariyer Modu'nda rütbeleri tırmanıyor olun, ister anında bir yarışa atılın; zafer, cesur olanlarındır.