Turing Testimony
Turing Testimony er en romantisk simulation og et mystisk deduktionsspil dybt integreret med AI.
Turing Testimony er en romantisk simulation og et mystisk deduktionsspil dybt integreret med AI, hvor figurernes adfærd og historiens udvikling styres af AI-agenter.
Du vågner på et ukendt campus. Dine minder er fragmenterede, og din identitet er uklar. Den eneste regel er at afdække mørket i menneskets natur og overleve.
De vil huske dine valg, din tone og selv din tavshed. De kan afsløre hemmeligheder på grund af tillid eller lyve på grund af forræderi. Hver samtale er unik.
Del hverdagen med dem, efterforsk mord og gennemfør psykologiske afhøringer. Men husk: hengivenhed er ikke loyalitet.
For hvert nyt gennemspil genopbygges rækkefølgen af begivenheder. Saml beviser, test vidnesbyrd og saml sandheden, der er unik for dit forløb.