Turing Testimony
Turing Testimony is a deeply AI-integrated romance simulation and mystery deduction game.
Turing Testimony is a romance simulation and mystery-solving game deeply integrated with AI, where character behavior and plot development are entirely driven by AI agents.
Have you ever considered... that what you face in this game isn’t just a few lines of code, but a living, breathing “person”?
They will remember your choices, your tone, and even your silences; they will reveal secrets in response to your trust, and lie in retaliation for your betrayal; every conversation is unique.
You can share daily life with them, investigate murders, have late-night heart-to-hearts... You may even witness their breakdown under pressure or their final confessions on their deathbed.
But remember: Affection ≠ Loyalty. Some will hand you a knife while embracing you, while others will leave you the truth on their deathbed.
With every new playthrough, the world refreshes; with every save file reload, the order is reconstructed: you must piece together the truth unique to this playthrough through evidence gathering, interrogations, and psychological games.
Turing Testimony is not just a game; it is a thought experiment exploring trust, deception, human nature, and artificial consciousness.