Turing Testimony
Turing Testimony to głęboko zintegrowana z AI symulacja romantyczna i gra detektywistyczna oparta na dedukcji.
Turing Testimony to symulacja romantyczna i gra detektywistyczna oparta na dedukcji, głęboko zintegrowana z AI, w której zachowanie postaci i rozwój historii są napędzane przez agentów AI.
Dziel z nimi codzienność, badaj morderstwa i prowadź psychologiczne przesłuchania. Pamiętaj jednak: uczucie nie oznacza lojalności.
Jako detektyw ujawniaj kłamstwa i wskaż prawdziwego sprawcę. Jako towarzysz chroń osobę, na której ci zależy, sprzeciwiaj się systemowi i zakwestionuj sam eksperyment.