Turing Testimony
Turing Testimony, karakter zihinlerinin ve olay örgüsü ilerleyişinin tamamen AI ajanları tarafından yönetildiği, AI ile derinlemesine entegre edilmiş bir romantik simülasyon ve gizem çıkarım oyunudur.
Bilinmeyen bir kampüste uyanırsınız. Anılarınız parçalı, kimliğiniz belirsizdir. Tek kural, insan doğasının karanlığını ortaya çıkarmak ve hayatta kalmaktır.
Seçimlerinizi, ses tonunuzu ve hatta sessizliklerinizi hatırlayacaklar. Güven nedeniyle sırları açığa çıkarabilir, ihanet nedeniyle yalan söyleyebilirler. Her konuşma benzersizdir.
Bir dedektif olarak yalanları açığa çıkarın ve gerçek suçluyu belirleyin. Bir yoldaş olarak önem verdiğiniz kişiyi koruyun, sisteme direnin ve deneyin kendisini sorgulayın.