The Heat is On
1899'da olduğu gibi petrol çıkarın! Turmoil, 19. yüzyıldaki ABD'nin petrol heyecanından ilham alan, görsel ve esprili bir simülasyon.
Turmoil - The Heat Is On ile yepyeni bir hikâye ve tonlarca petrol seni bekliyor! Evindeymiş gibi hissetmen için tasarlandı ancak bir sürü yeni mekanik ve özellik de var. İşte bu paketin sundukları!