Twin Mirror DEMO
The small town of Basswood will be changed forever by ex-investigative journalist Sam Higgs in this thrilling narrative experience from award-winning studio DONTNOD. Will you find the truth – no matter the cost?
Start your adventure now by playing our free demo, and begin investigating the secrets of Basswood.
The progress and choices you make here, as well as any achievements you unlock, can be carried over to the full game if you decide to purchase it later.
If you have downloaded the demo, you may play it even after it is removed from the store.