DEMO Twin Mirror
Miasteczko Basswood zmieni się na zawsze po wizycie byłego dziennikarza śledczego Sama Higgsa w tej emocjonującej opowieści z nagradzanego studio DONTNOD. Czy poznasz prawdę – nie zważając na jej cenę?
Rozpocznij już dziś swoją przygodę, grając w nasze bezpłatne demo, i zacznij poznawać sekrety Basswood.
Postępy i wybory, których dokonasz w tej wersji, jak również odblokowane osiągnięcia, można przenieść do pełnej wersji gry, jeśli później zdecydujesz się ją zakupić.