Twin Mirror DEMO
Ödüllü stüdyo DONTNOD tarafından geliştirilen bu nefes kesici anlatı deneyiminde, küçük Basswood kasabası eski araştırmacı gazeteci Sam Higgs tarafından sonsuza kadar değiştirilecek. Bedeli her ne olursa olsun, gerçeği bulacak mısın?
Ücretsiz demomuzu oynayarak macerana şimdi başla ve Basswood'un sırlarını araştırmaya koyul.
Burada kaydedeceğin ilerlemenin ve alacağın kararların yanı sıra açacağın tüm başarılar, satın almaya karar verirsen tam oyuna taşınabilir.