Ostrzeżenie o epilepsji
Bardzo mały odsetek osób może doświadczać napadów drgawek po kontakcie z pewnymi obrazami, takimi jak migające światła lub wzory, które mogą pojawić się w grach wideo. Nawet osoby, które nie miały napadów drgawek lub padaczki w przeszłości, mogą mieć niezdiagnozowany stan, który może powodować takie „napady epilepsji fotogennej” podczas patrzenia na gry wideo.
Napady te mogą mieć różne objawy, takie jak: światłowstręt, zaburzenia widzenia, drganie gałek ocznych, skurcze twarzy, trzęsienie lub drżenie rąk albo nóg, poczucie dezorientacji, mętlik lub chwilowa utrata świadomości.
Jeśli u Ciebie lub któregoś z Twoich krewnych wystąpiły w przeszłości napady drgawek lub padaczka, przed rozpoczęciem gry skonsultuj się z lekarzem.