Epilepsi Uyarısı
Az sayıda insan, video oyunlarındaki yanıp sönen ışıklar veya şekiller de dâhil olmak üzere belirli görsellere maruz kaldığı zaman nöbet geçirebilir. Daha önce nöbet geçirmemiş ya da epilepsi hastalığı olmayan insanlar bile video oyunlarını izlerken ortaya çıkabilecek "ışığa duyarlı epileptik nöbet" oluşumuna sebep verebilecek tanı konulmamış bir rahatsızlık sahibi olabilir.
Bu nöbetler; baş dönmesi ve denge kaybı, görüş bozukluğu, gözde veya yüzde seğirme, kollarda veya bacaklarda ani hareket ya da titreme, oryantasyon bozukluğu, sersemleme veya anlık bilinç kaybı gibi semptomlara sahip olabilir.
Sen veya bir yakının nöbet ya da epilepsi geçmişine sahipse oynamadan önce bir doktora danış.