Twin Mirror
Sam Higgs'in Basswood, West Virginia ile işi bitmişti, ancak öyle görünüyor ki bu kasabanın onunla işi bitmedi. Eski araştırmacı gazeteci en yakın arkadaşını son kez uğurlamak için memleketine döndüğünde sorunlu geçmişi hakkında yazılacak yeni hikâyeler olduğu kısa sürede açığa çıkıyor.
Geçmişiyle yüzleşmek zorunda kalan Sam, kendini sevdiklerini birbirine bağlamak ve eşsiz entelektüel yeteneklerini kullanarak kasabanın karanlık sırlarını gün yüzüne çıkarmak arasında buluyor. Ancak kendine bile güvenemiyorken kime güveneceğini nasıl bilebilirsin?
DONTNOD'daki ödüllü hikâye anlatıcıları seni aklını başından alacak yeni bir maceraya davet ediyor.
Küçük kasaba Amerikasının tozlu gerçekliğine sıkı sıkıya bağlı, zengin ve karmakarışık bir hikâyenin içinde kendini kaybet. Sam, araştırması ilerledikçe Basswood'un anılarla dolu mekânları boyunca esen ve kasabanın renkli sakinlerini içine çeken bir entrika ağını gün yüzüne çıkaracak.
Sam'i bu kadar başarılı bir araştırmacı gazeteci yapan çıkarsamacı akıl yürütmesi ve görsel hafıza becerileri, ona bu gizemi çözmesinde yardımcı olabilir. Sam'in benzersiz zihninin derinliklerinde yatan gerçeği öğrenmek için önemli olayları yeniden kurgula, Sam'in geçmişini ziyaret et ve daha fazlasını yap.
Her karar, her etkileşim, her keşif Sam'in araştırma yönünü ve en nihayetinde ne kadar fedakârlık yapabileceğini etkileyecek. Burada doğru ya da yanlış cevaplar yok. Hikâyeni tamamlamak için sadece içgüdülerini ve değerlerini takip et.