Little Big Adventure – Twinsen’s Quest
Bu aksiyon ve macera dolu yeniden yapımda Twinsun'ın fantastik dünyasına adım at! Little Big Adventure - Twinsen's Quest yepyeni görselleriyle, orijinal bestecisinin yepyeni müzikleriyle ve daha akıcı oynanışıyla 1994 yılında çıkan ikonik klasiğe yeni bir soluk katıyor.
Bu aksiyon ve macera dolu yeniden yapımda Twinsun'ın fantastik dünyasına adım at! Little Big Adventure - Twinsen's Quest yepyeni görselleriyle, orijinal bestecisinin yepyeni müzikleriyle ve daha akıcı oynanışıyla 1994 yılında çıkan ikonik klasiğe ayeni bir soluk katıyor.
İki güneşe sahip küçük bir gezegende dört ırk, mükemmel bir uyum içinde yaşıyordu. Ancak dâhi bilim insanı Dr. FunFrock'un klonlamayı ve ışınlanmayı keşfetmesiyle her şey değişti ve halk, onun mutlak hakimiyetine girdi. Kanun kaçağı olmakla suçlanan örnek vatandaş Twinsen olarak oyna ve klon istilasına bir son ver. Gizemli Magic Ball'unu kullanarak güzel arazileri keşfet, zorlu bulmacaları çöz ve kudretli düşmanlarla yüzleş!
Little Big Adventure - Twinsen's Quest hem serinin eski hayranlarına hem de yeni oyunculara benzersiz bir macera sunuyor. Twinsun'ın ihtiyaç duyduğu kahraman olmaya hazır mısın?