Two Point Campus
Two Point Hospital yapımcılarından sürpriz dolu simülasyon oyunu Two Point Campus ile hayallerinizdeki üniversiteyi inşa edin. Çılgın kurslarla dolu bir akademik enstitü kurun, personel işe alın ve işletin.
Two Point County'deki öğrenciler tipik bir akademik ücretten ziyade bir dizi vahşi ve harika kursun tadını çıkarırlar: Knight School'dan (hey, hepimiz hayatımızın bir noktasında mızrak dövüşünü öğrenmek zorundayız), öğrencilerinizin dev pizzalar ve devasa turtalar gibi ağız sulandırıcı karışımlar yapacakları tükürük gazı gastronomisine kadar.
Üniversitenizdeki küçük insanlarla çok daha fazla zaman geçirme fırsatından yararlanın. Akademik yıl yaz tatiliyle başlar ve öğrencileriniz üniversiteye gelmeden önce her şeyin harika görünmesini sağlamak için yeterli zamanınız olur.
Arkadaşlıklar kazandırın, ilişkilerini geliştirmelerine yardımcı olun, doğal bakım sunun ve üniversitenizin mirasını gururla yerine getirecek inanılmaz bireyler haline gelmeleri için yaşama sevincine sahip olmalarını sağlayın.