Two Point Hospital – Full Health Collection
Oto kolekcja „Pełne zdrowie”, która zbiera dla ciebie WSZYSTKIE DLC do Two Point Hospital w jednym miejscu! Ta pełna kolekcja DLC oferuje masę nowych lokalizacji, nowe szpitale, nowe przedmioty, nowe mechaniki rozgrywki i wiele więcej!