Two Point Hospital
Design stunning hospitals, cure peculiar illnesses and manage troublesome staff as you spread your budding healthcare organisation across Two Point County.
Build up a hospital from nothing to a masterpiece as you design the most beautiful – or functional – healthcare operation in the whole of Two Point County.
Optimise your hospital design to increase patient (and cash) flow, arranging corridors, rooms and waiting areas to your exact specifications. Expand your hospital to multiple buildings as you look to get as many patients through the door as possible.
Place decorative and functional items around your hospital to improve its prestige, lower patient boredom, increase happiness and keep those end of year awards flowing in.
Don’t expect Two Point County to be populated with your usual types of patients. In this world, you’ll experience all kinds of unusual illnesses; from Light-headedness to Cubism – each requiring their very own special type of treatment machine.
Diagnose illnesses, build the right rooms to handle them, hire the right staff, and then get ready, because curing just one of these illnesses is just the beginning. You can handle a single patient – but can you handle a Pandemic?
Once you’ve cured the residents of a small harbour village, can you take on a bigger challenge in a busier hospital?
Improve your facilities, upgrade machines, staff and layouts to make more money, more quickly.
Train and improve your staff, levelling them up with new skills and abilities to make your hospital even more efficient.
Make use of the extensive statistic and information screens to analyse your strengths and weaknesses, and make rapid alterations.