Two Point Museum: Zooseum
Now hiring for Wildlife Experts to heal, raise and re-wild some wonderful wildlife in our brand new museum location!
Two Point’s very own eccentric Kudoshillionaire Wiggy Silverbottom has permitted usage of his stately manor as a wildlife sanctuary for guests to come and enjoy while the animals are homed, healed and rehabilitated to be back in the wild. A Zooseum if you will.
We need experts trained in a variety of exotic animals, diverse habitats, and that understand creatures with many, or sometimes no legs!