Two Point Museum: Zoozeum
Pochodzący z Two Point ekscentryczny kudozilioner Wiggy Silverbottom pozwolił nam zamienić jego przepiękną rezydencję w rezerwat dla dzikich zwierząt. Goście będą mogli podziwiać tam majestatyczne okazy, a my zajmiemy się ich leczeniem i rehabilitacją, by w końcu wypuścić je na wolność. Nazwiemy to miejsce Zoozeum.
Potrzebujemy ekspertów z doświadczeniem z egzotycznymi zwierzętami i różnorodnymi środowiskami – osób rozumiejących potrzeby zarówno stworzeń o wielu nogach, jak i tych, które ich w ogóle nie mają!