Two Point Museum: Edycja Odkrywcy
Najodważniejsi poszukiwacze przygód z hrabstwa Two Point dotarli do najdalszych zakątków znanej mapy i powrócili z wyjątkowymi artefaktami, które możesz wystawić w swoim muzeum, wraz ze współrzędnymi celu nowej wyprawy, w ramach specjalnej wystawy i wydarzeń!