Two Point Museum: Kâşif Sürümü
Two Point County'nin en cesur maceraperestleri, gözlemlenebilir haritanın sınırlarına kadar gidip müzende sergileyebileceğin eşsiz eserlerle döndü. Çok özel sergiler ve etkinlikler bulacağın yeni bir keşif yerinin koordinatları da cabası!