Two Point Museum: Kâşif Yükseltme Paketi
Two Point County'nin en cesur maceraperestleri, gözlemlenebilir haritanın sınırlarına kadar gidip müzende sergileyebileceğin eşsiz eserlerle döndü. Çok özel sergiler ve etkinlikler bulacağın yeni bir keşif yerinin koordinatları da cabası!