Tyranny — Gold Edition
Doświadcz fabularnej gry PRG, w której Twoje wybory kształtują otaczający Cię świat. Tyranny — Gold Edition to najlepsze wydanie Tyranny, które obejmuje wszystkie rozszerzenia do Tyranny oraz dodatkową zawartość do pobrania.
Przeżyj nowy rozdział Tyranny — uznanej przez krytyków gry fabularnej (RPG) — dzięki nowemu rozszerzeniu Bastard’s Wound zasadzającemu się wokół fascynującej historii. Zagłęb się w tajemnice Terratusa, zaprowadzając sprawiedliwość Kyrosa (lub własną jej wersję) w nowym zakątku Teras. Oprócz nowego regionu Bastard’s Wound pozwala na dowiedzenie się czegoś więcej o Twojej drużynie w trzech misjach dotyczących Lantry’ego, Zwrotki oraz Barika.
Tales from The Tiers wzbogaca Twoją podróż przez rozdarty wojną świat nagradzanej gry fabularnej Tyranny nowymi wydarzeniami na mapie podczas podróży, spotkaniami i historiami ubocznymi. Omijaj zasadzki, wspieraj lub plądruj podróżujących kupców i wykorzystuj swoje umiejętności, aby poruszać się wśród niebezpieczeństw krainy nękanej magicznymi edyktami w serii epizodów, które oferują nowe spojrzenie na świat, przedmioty i wyzwania podczas podróży.
Cyfrowa ścieżka dźwiękowa do Tyranny obejmuje ponad dwie godziny muzyki w 43 utworach, w tym partytury z Bastard’s Wound oraz muzykę eksperymentalną z rozwojowego etapu gry.
Bogata cyfrowa kolekcja dziesięciu opowiadań ze świata Tyranny, pozwalająca czytelnikom na głębsze spojrzenie na brutalny świat i potężne postaci, które żyją pod rządami Kyrosa. Historie napisane przez zespół kreatywny Tyranny wprowadzają do gry kilku towarzyszy i kilka kluczowych postaci. Kolekcja ta obejmuje trzy ekskluzywne nowe opowieści oraz siedem uprzednio opublikowanych na oficjalnej stronie internetowej Tyranny.
Dodaj swój pulpit do domeny Kyrosa dzięki zestawowi wysokiej jakości grafik z Tyranny, zoptymalizowanych dla komputerów PC w wysokiej rozdzielczości. Kolekcja obejmuje dziesięć różnych grafik od zespołu artystycznego Tyranny, w tym jedną podpisaną przez deweloperów.
Dowiedz się o faktach i tajemnicach dotyczących Tyranny dzięki obszernemu przewodnikowi po świecie autora Johna Helfersa. Poznaj grafiki z gry wraz z historiami ludzi i miejsc w Terasach i odkryj świat, który Hegemon podporządkował swojej woli. Zawiera przedmowę od Obsidian Entertainment.
Zanurz się w rozdartym wojną świecie Tyranny dzięki obszernej kolekcji oryginalnych prac.