Tyranny - Gold Edition
Oyunun sürükleyici hikâyesi üzerine inşa edilen yeni bir genişletme olan Bastard's Wound'da eleştirmenlerden olumlu not alan rol yapma oyunu (RYO) Tyranny'nin yeni bir bölümünü deneyimle. Kyros'un adaletini (ya da kendi yorumladığın şeklini) Tiers'ın yeni bir köşesine getirirken Terratus'un gizemlerinde daha da derine in. Bastard's Wound, yeni bölgeye ek olarak Lantry, Verse ve Barik'i içeren üç arkadaş göreviyle grubun hakkında daha çok şey öğrenme fırsatı veriyor.
Yeni seyahat haritası etkinlikleri, karşılaşmalar ve yan hikâyeler ile Tiers (Tales from The Tiers) öyküleri, dünyası savaşla yerle bir olmuş ödüllü rol yapma oyunu Tyranny'deki yolculuğunu genişletiyor. Yolculuğun için yeni bilgiler, yeni eşyalar ve yeni mücadeleler sunan bir dizi bölümde düşman pusularını kurnazlıkla alt et, seyahat eden tüccarlarla alışveriş yap ya da onları yağmala ve büyülü Hükümler (Edicts) ile yıpratılmış toprakların tehlikeleri arasında yolunu bul.
Dijital Tyranny oyun müzikleri, Bastard's Wound'dan müzikler ve oyun geliştirme sürecinden deneysel müzikler ile 43 parçadan oluşan ve iki saatten fazla süren müzik içeriyor.
Okurların bu acımasız dünyaya ve Kyros'un yönetimi altında yaşayan güçlü karakterlere yakından bakabilmesini sağlayan ve Tyranny dünyasında geçen on kısa hikâyeden oluşan zengin bir dijital koleksiyon. Tyranny'nin arkasındaki yaratıcı ekip tarafından yazılan bu hikâyeler oyundaki arkadaşlarından birkaçını ve ana karakterleri tanıtıyor. Bu koleksiyon, daha önce hiç görülmemiş üç özel öyküyü ve ilk olarak resmî Tyranny web sitesinde yayınlanmış yedi öyküyü içeriyor.
PC'ler için yüksek çözünürlükte boyutlandırılmış Tyranny'den seçili yüksek çözünürlüklü çizimlerle Kyros'un hükmünü masaüstüne getir. Koleksiyon, geliştiriciler tarafından imzalanmış bir çizim dâhil Tyranny sanat ekibinin ürettiği on farklı parçayı içeriyor.
Yazar John Helfers'in kaleme aldığı kapsamlı bir dünya rehberi ile Tyranny'nin hikâyesini ve gizemlerini keşfet. Oyundan çizimlerle birlikte insanların hikâyeleri ile Tiers'taki yerleri ve ayrıca Kyros'un dize getirdiği dünyayı keşfet. Obsidian Entertainment'tan bir ön söz içerir.
Orijinal çizimlerin bulunduğu bu geniş koleksiyon ile Tyranny'nin savaşla yerle bir olmuş dünyasının derinliklerine dal.