Tyrant's Blessing
Tyrant wylądował w Tyberii, głosząc obietnicę raju, w którym nie ma miejsca na wojny, cierpienie i śmierć. Aby wkroczyć do tej krainy szczęśliwości, Tyberianie musieli najpierw zginąć z rąk wojowników jego Dead Army. Nastąpił kres wojny, która nawet się nie rozpoczęła. Na polecenie Tyranta zginęło tysiące istnień. Przekształcono je później w nieumarłych, skrępowano magią i uczyniono niewolnikami straszliwego władcy. Nieliczni ocalali wojownicy rozproszyli się po tym, co zostało z Twojej ojczyzny, poszukując sposobu, by odwrócić sytuację na niekorzyść Tyranta – rozpocząć wielkie powstanie, pokonać Dead Army i zagonić potwornego władcę z powrotem do morza.
Tyrant's Blessing to taktyczna gra turowa, w której od doskonalenia statystyk jednostek i poszukiwania najostrzejszego miecza ważniejsze są umiejętności planowania, dostosowywania się i opracowywania strategii. Skupiaj się na najważniejszych zadaniach, dokonuj trudnych wyborów i sprytnie wykorzystuj atuty swojej krnąbrnej grupy buntowników, aby pokonać hordy nieumarłych. Istnieje szansa, nawet jeśli nikła, że zdołasz przywrócić w Tyberii życie.
Zanim pokonasz Tyranta, musisz przetrwać wystarczająco długo, aby objąć kontrolę nad wyspą.
Zanim obalisz Tyranta, musisz najpierw pokonać jego nieumarłą armię. Zwycięstwo wymaga jednak czegoś więcej, niż jak najsilniejszego atakowania wroga.