Ugly
Bu yansıtıcı bulmaca platform oyununda zorlu bulmaca odalarında ilerleyip devasa elebaşlarını alt ederken, işkence çeken asil bir adamın zihninin ıssız bölgelerini keşfet.
Geçmişindeki belirsiz karmaşaları çözerken derinden heyecan uyandıran anlatım keşfetmeni bekleyecek. Ayna her şeyi açığa çıkarıyor... ama dikkatli ol. Bazen gerçek acı olabilir.
Gizemler her yerde. Gizli odalardan trajik geçmişinin ipuçlarına her yerdeler. Hepsini bulmaya cesaretin var mı?
En keskin zekâlıların bile zorlanacağı bir dizi bulmaca. Çoğu bulmacayı çözmek için birden fazla yol olabilir, her oyuncunun deneyimi farklı olacak.
Göz alıcı çizim tarzı, detaylı animasyonlar ve etkileşim kurulabilir bolca elemanla karanlık bir masal gerçeğe dönüşüyor.
Etkileşimli sona varmak için tüm bulmaca odalarını çözdükten sonra tüm gizli odaları çözerek alternatif bir sonu açabilirsin.