Ultros: Digital Artbook & Soundtrack
Enhance your somatic sensory input with the Ultros: Digital Artbook & Soundtrack.
The Ultros Digital Artbook showcases the psychedelic world, creatures and characters of Ultros through never-before-seen imagery from the visionary El Huervo.
The Ultros Original Soundtrack blends together instruments from Peru's rich history with classic orchestral themes to create beautiful, imposing symphonies, lovingly orchestrated by Oscar “Ratvader” Rydelius.