Ultros: Digital Artbook & Soundtrack
Wzmocnij doznania cielesne za pomocą pakietu Ultros: cyfrowy album z grafikami i ścieżka dźwiękowa.
Cyfrowy album z grafikami Ultros przedstawia psychodeliczny świat, istoty i postacie z Ultros poprzez nieznane wcześniej dzieła autorstwa wizjonerskiego El Huervo.
Oryginalna ścieżka dźwiękowa Ultros łączy instrumenty z bogatej historii Peru z klasyczną orkiestrą, by stworzyć piękne, imponujące symfonie zaaranżowane przez Oscara „Ratvadera” Rydeliusa.