Ultros: Digital Artbook & Soundtrack
Ultros: Dijital Çizim Kitabı ve Oyun Müzikleri ile bedensel duyu deneyimini güçlendir.
Ultros Dijital Çizim Kitabı, Ultros'un psikedelik dünyasını, yaratıklarını ve karakterlerini El Huervo'nun sıradışı yaklaşımı sayesinde daha önce hiç görülmemiş görsellerle sergiliyor.
Ultros Orijinal Oyun Müzikleri, Peru'nun zengin tarihinden enstrümanlarla klasik orkestra temalarını bir araya getirerek güzel ve etkileyici senfoniler ortaya çıkarıyor. Üstelik hepsi Oscar "Ratvader" Rydelius tarafından itina ile orkestra edildi.