Uncanyon
Uncanyon to pełna łamigłówek przygoda, która przenosi cię do zapomnianego świata skrytego na granicy między równoległymi rzeczywistościami. Wcielasz się w młodą Sonię, która trafia do nowego, fantastycznego świata, gdzie wzgórza oddychają, drzewa zmieniają kolor i nic nie stoi w miejscu. Gdy zagłębia się dalej, zaczyna odkrywać tajemnice i wielkie zagadki tego miejsca – a także swoje własne, zaskakujące przeznaczenie bohaterki z przepowiedni.
Uncanyon to gra dla miłośników przygód, którym niestraszne są złożone problemy. Rozpadające się świątynie i zarośnięte ruiny skrywają tajemnice i skarby, a liczne pułapki i zagadki mają nie dopuścić do nich nikogo poza garstką wybrańców. Jako poszukiwaczka rzeczy zagubionych gromadzisz intrygujące zapiski, pradawne sprzęty i unikatowe urządzenia wykonane z magicznego fragmentarycznego kamienia, by za ich pomocą znaleźć nie tylko rozwiązania łamigłówek, ale i zapomniane prawdy o świecie, który pilnie strzeże swej historii i tajemnic.
Uncanyon istnieje u zbiegu równoległych rzeczywistości, a ty z jakiegoś powodu jesteś w stanie przekształcać to, co znajduje się między nimi. Odnajduj i przebudzaj rozsiane po całym świecie urządzenia z fragmentarycznego kamienia, by za ich pomocą kontrolować otoczenie: przekładaj elementy układanki pod twoimi stopami, eliminuj czyhające zagrożenia, przenoś kamienie, a nawet cienie, a także ujawniaj niewidzialne dotąd ścieżki, które czekały w jeszcze nieodkrytej przez ciebie rzeczywistości.
Twoja przygoda poprowadzi cię przez pięć zróżnicowanych, półotwartych regionów. Każdy pełen jest ukrytych dziwów – szeptanych pogłosek, częściowo ukrytych zagadek i tajemnych wyzwań przeznaczonych dla najbardziej spostrzegawczych i dociekliwych. Niektóre tajemnice, rozciągające się daleko poza główną historię, są na tyle zawiłe i enigmatyczne, że ich rozwikłanie może zająć miłośnikom łamigłówek zaskakująco dużo czasu. Nie musisz się spieszyć – najgłębsze sekrety Uncanyon będą na ciebie czekać nawet po ukończeniu gry.