Undead Inc. Deluxe Edition
Undead Inc. is a high-risk, high-reward resource management simulator where you establish and manage a local subsidiary of the Endswell Medical Corporation.
The Undead Inc. deluxe editions lets you delve into the development side of the game, listen to the tension building bangers, and unlocks a new Director for you to play!