Undead Inc. Deluxe Edition
Undead Inc., Endswell Medical Corporation'ın yerel bir şubesini kurup yönettiğiniz yüksek riskli, yüksek ödüllü bir kaynak yönetimi simülatörüdür.
Undead Inc. deluxe sürümleriyle oyunun yapım aşamasına göz atın, gerilim yaratan başyapıtları dinleyin ve oynanabilir yeni bir Müdürün kilidini açın!