Undead Inc. Digital Artbook
Artbook daje wgląd w proces tworzenia gry Undead Inc. Znajdziesz w nim wszystko, od wczesnych szkiców postaci po nigdy niepublikowane zrzuty ekranu ilustrujące pracę nad grą.