Undead Inc. Digital Artbook
Sanat Kitabı, Undead Inc. oyununun yapım sürecine eşsiz bir bakış açısı sunuyor. İlk karakter eskizleri ve oyunun erken yapım aşamasından daha önce hiç görülmeyen ekran görüntülerine kadar her şeyi içeriyor.