Undead Inc. Worky DLC
Odblokuj dyrektora zwanego Uzbrojony Worky. Zmodyfikowana wersja robota-recepcjonisty z Worky's Office Rentals wkracza do akcji, by ciężko pracować i czasami coś walnąć.