Under The Waves
Under theWaves to narracyjna gra przygodowa o pochłaniającej sile żałoby. Historia rozgrywa się w głębinach Morza Północnego, w technofuturystycznych latach 70. Stan, zawodowy nurek, próbuje pogodzić się ze stratą, która zmieniła jego życie, i zaakceptować nową przyszłość. Izolacja w głębinach to manifestacja stanu, w jakim się znajduje, a kiedy Stan daje się pochłonąć swojej samotności, zaczyna doświadczać pod wodą dziwne sytuacje. W końcu będzie musiał dokonać trudnego wyboru...
Under The Waves, list miłosny do oceanów, zaprasza do zanurzenia się w zachwycającym podwodnym świecie, stworzonym przez poetycką mieszankę filmowych wizualizacji i przejmującej historii. Przeżyj porywającą historię jako Stan i poprowadź go przez nieprzewidziany ciąg zdarzeń, które zaprowadzą go w coraz głębszą otchłań, odzwierciedlającą jego psychikę.
Wędruj po dnie oceanu, sterując łodzią podwodną Stana i napotykaj piękne podwodne dzikie stworzenia, jedyne towarzystwo Stana, kiedy jest zamknięty we własnym umyśle. Odkrywaj jaskinie, wraki i podwodne rośliny dzięki specjalnemu kombinezonowi Stana, podążając za tajemniczymi obrazami z jego wspomnień, aby znaleźć drogę na powierzchnię i ocalić mu życie. Zbieraj materiały i wytwarzaj przedmioty, które pomogą Stanowi w dalszej wyprawie w odkrywanie samego siebie. Musisz się odważyć zejść ze znajomej ścieżki, aby przeżyć fascynujące chwile i odkryć całą tragiczną przeszłość, przed którą próbuje uciec...
Surrealistyczna podróż pod falami — Przeżyj poetycką podwodną przygodę człowieka walczącego z traumatyczną przeszłością, aby ocalić własne życie dosłownie i w przenośni. Czy Stan dosięgnie znów powierzchni?