Buy OuterRing Pack
Welcome to Underground Waifus: Dive into the Future of TCG multiplayer with PVP Battles. Play for free this CCG and battler card game and compete, achieve quests and earn free rewards! The universe of Underground Waifus takes place in the future, corrupted by the scarcity of materials, money: stardust, and the desire for power. An eternal war between different races and more than 9 factions.