UNDERWARD
Investigators must carry «TEST-SUBJECT» monsters from a deadly underground abandoned hospital ward.
Explore the depths of UNDERWARD and carry the «TEST-SUBJECT» monsters to the elevator.
・Randomized, labyrinthine underground hospital floors (with some areas that don't feel like a hospital at all)