Underworld Island
Underworld Island is a horror thriller with Full-motion video interactive story game. Discover the truth about the Samsara on the Underworld Island. You must make the right choice every step of the way to save your daughter and jump out of the cycle of death.
This is the beginning and the end of fate. This is the hell you want to escape the most, and glean hope of your survival. Dead or alive, gain or lose, is only a matter of choice.
A father who took his daughter to find his wife on a small island discovered the island is full of supernatural things, which are as creepy as the name of this island "Huangquan". The widespread ghost fog brings unknown dangers, constantly threatening the safety of his daughter and him. What is more incomprehensible is that a little girl in red always haunts him like a ghost!
He tries to escape with his daughter, only to find that there is no way out of this strange island, not even death! He had to relive the death of his daughter and his own again and again.
Whether to become the devil himself through resentments, or to be drowning in the endless cycles, or to redeem and save the happiness once were, this is all written by your choices!
Samsara: the cycle of death and rebirth to which life in the material world is bound.
When you have made a previous choice that caused you to die in the game, it allows you to instantly go back to that moment and make the choice again.
The character's personality influences the decision content during the in-game interaction. The decision of different personality differs the story's direction.
This provides several scenes to explore omnidirectionally, which buried a lot of information. It provides an all-around gaming experience only for you!
Graphic Imformation: The combination of images and inner monologue texts, reveals the essence of this world step by step.
Hidden Clues: Find out the hidden clues left by your predecessors, and you may have a different perception of this world.
Random Paranormal Events: Seemingly ordinary objects, but may give you the heebie-jeebies!