Unexplored 2 Dijital Çizim Kitabı
Çizimler ve çizim taslaklarıyla dolu bir seyahat günlüğü. Unexplored 2'nin sanat yönetmeni Hendrik Visser'ın perde arkasında üzerinde çalıştığı çizimlerden derlenen bir koleksiyon.