Unexplored 2 Official Soundtrack
Unexplored 2 Official Soundtrack: Relive your wayfarer’s journey with this atmospheric and hauntingly beautiful orchestral soundtrack, featuring original music from award-winning composer and audio designer, Matthijs Dierckx.
This album contains 25 tracks from the game and another 3 bonus tracks from Unexplored 1.