Oficjalna ścieżka dźwiękowa Unexplored 2
Oficjalna ścieżka dźwiękowa Unexplored 2: przeżyj podróż na nowo dzięki atmosferycznej, poruszającej orkiestralnej ścieżce dźwiękowej z oryginalną muzyką nagradzanego kompozytora i projektanta dźwięku Matthijsa Dierckxa.