Unexplored 2 Resmi Oyun Müzikleri
Unexplored 2 Resmi Oyun Müzikleri: Ödüllü besteci ve ses tasarımcısı Matthijs Dierckx'in orijinal müziklerini içeren bu atmosferik ve unutulmaz güzellikteki orkestra müziği ile Wayfarer'ının yolculuğunu yeniden yaşa.