Unholy Village
Once upon a time, a peaceful village faced a mysterious curse. The villagers began to live in fear due to the sudden appearance of a malevolent entity. Over time, this curse transformed the village into a zombie outbreak...
Initially, the villagers paid little attention to the strange spiritual entities and voices that appeared in front of their houses at night. Gradually, these paranormal events increased, instilling fear among the villagers.
Survive and escape within a world filled with vampire priests, zombies, and psychopathic individuals.
To survive in the abandoned town, you need to arm yourself. Find weapons while hiding from zombies.
Zombies have invaded the village. Move among them, quietly hiding in the bushes, and loot the town without making a sound.
Survival alone is not enough; you must escape the village immediately. Find a working car to make your getaway.