UnMetal Big Boom-Box Soundtrack
What did Jesse Fox listen to before he was arrested for a crime he didn't commit? The official soundtrack to the indie hit, UnMetal. The Big Boom-box Soundtrack features all of the music from the game - a whopping 25 music tracks! Whether you're sweating on a midnight run or in the mood for romance, this explosive soundtrack has got all that you need for a total playtime of 46 minutes and 9 seconds. (Cassette player not included)