UnMetal Big Boom-Box Oyun Müzikleri
İşlemediği bir suçtan tutuklanmadan önce Jesse Fox ne mi dinliyordu? Bağımsız hit oyun UnMetal'in resmî oyun müziklerini tabii de. Big Boom-box Oyun Müziklerinde oyundaki tüm şarkılar var (doya doya 25 şarkı)! İster gece yarısı bir şeylerden kaçıyor ol ister romantizm havasında, toplam çalma süresi 46 dakika 9 saniye olan bu bomba gibi oyun müzikleri tam da ihtiyacın olan şey. (Kasetçalar dâhil değildir)