UnMetal Creator Pack
We’ve partnered with over 80 of your favorite content creators to get their voices into the game! Wondering where you can see the names of all participating creators? They're all present in the credits of UnMetal. Enjoy!
When you’re escaping from a military facility for a crime you didn’t commit, you’re going to hear a lot of chatter along the way. Guards, infirmary patients, and fellow inmates all just can’t seem to shut their yappers!
But wouldn’t it be cool if that prisoner yelling at you to stop banging on their cell were the voice of your favorite content creator, like Ezekiel_III, Cohh Carnage, Skinnedteen, DeejayKnight, Friskk or Bloodyfaster?