UnMetal Creator Pack
80'den fazla favori içerik üreticisiyle yaptığımız ortaklık sayesinde onların seslerini de oyuna katabildik! Katılım gösteren tüm içerik üreticilerinin adlarını nerede görebileceğini merak mı ediyorsun? Bu isimler UnMetal'ın emeği geçenler kısmında yer alıyor. İyi eğlenceler!
Ama mesela, hücresinin üstünde gürültü yapmayı kesmen için sana bağıran mahkûm Ezekiel_III, Cohh Carnage, Skinnedteen, DeejayKnight, Friskk veya Bloodyfaster gibi favori içerik üreticilerinden biri olsaydı çok süper olmaz mıydı?