UnMetal UnDeluxe Edition
Grasz jako Jesse Fox, bohater przetrzymywany w tajnej bazie wojskowej, aresztowany za przestępstwo, którego nie popełnił. Jesse musi uciec, używając swojego ciętego dowcipu, giętkiego języka, zdolności improwizacji, arsenału broni, potężnych materiałów wybuchowych, gadżetów rodem z MacGyvera oraz misternego wyjaśnienia, jak do tego wszystkiego doszło. Jeśli to wszystko zawiedzie, będzie musiał użyć swoich pięści.