Uno - Flip Pack
Use the special Flip card to flip the deck and reveal an entirely new set of numbers, colors, and action cards on the opposite side!
Wild Draw Color card: The next player must draw until they get a color of your choice (no matter how many cards they have to draw to do so) and lose their turn.